23 Nisan 2008 Çarşamba

çocuk bayramı

Bugün paşamın ve tüm çocukların bayramını kutlarım nice savaşşsız huzurlu bayramlara inş.
bu sabah çok mutluydu çünkü 2 gün tatil yapıcak şu anda ananesi dedesi teyzesi ve yeğenleriyle beraber piknikteler onun için eminim çok mutlu bir vakitttir uzuzn zamandır piknik yapmaya gidemedi ev okul ananesi arasında bir haayat geçiyor gerçi onu elimden geldiği kadar gezdiriryorum ama piknik havasına benzemez .
akşam tutturdu bende gecelik giyececeğim diye benim mavi geceliğimi giydirdim çok yakıştı tatlı bir hayalet oldun dedim yerlerde sürükleyerek gezdi daha sonra yatıp uyyudu onu seyretmek öyle güzelki masum melek gibi uyuyordu.
sabah kalkınca bayram parası istedi tabi verdim onu gezmeye gidin ce harca dedim ama ben harcamıycam para biriktiriyorum dedi büyüyünce 100 tane araba alacak ...

0 yorum: