22 Mayıs 2008 Perşembe

ANNELERİN HEYECANI


Okula o gün çok sevinçli gitti(9 mayıs) çünkü anneler için tören vardı.Aslında çalışmalarında şiir okumaları vardı ve bana son güne kadar şiiri okumuyordu nedeni keyfi tatillerinden okula gitmediği için bilmediğini sanıyordum;meğers bir günde ezberlemiş bile gelelim okuldaki törene;
çocuklar sırayla anneleriyle beraber ortaya geçiyor elinden tutup annesinin gözlerine bakarak şiir okuyor tabi anneler tümüyle sulu gözlerle onları seyrediyor sıra bana geldiğinde çok heyecanlandım titriyordum adeta ortada şiirini okudu sarıldım ona sonra hediyesini de verdi çok mutlu oldum.O gün benim işten çıkış günümdü aslında buruk bir sevinçti ama herşeyden önemli olan o idi paşaaaaaaaaaaa...oyüzden ona bu sevinçli haberini verdiğimde boynuma sımsıkı sarıldı çok sevindim anne çok dedi bu da bana yeterdi SENİ SEVİYORUM PAŞAM.

1 yorum:

GeCe dedi ki...

Nedense okurken benim de gözlerim doldu. Bir çocuk için anneden ayrı kalmak ne kadar da zormuş. Her işte bir hayır vardır.