30 Ocak 2009 Cuma

GAMZELİ ANNEDEN BİR GAMZELİ ANNEYE DAHA SOBE


Öncelikle sevgili gamzeli anneye çok teşekkür ederim.Bende sorularımı cevaplamak İstiyorum.

1.Hayatınızdaki en önemli varlıklar?

ÖNCELİKLE PAŞAM; AİLEM (geniş bir ailem var... annem,babam, kardeşim,ablam, yeğenlerim,eşim) ve BENİ GERÇEKTEN SEVENLER DOSTLARIM ( Bu kişileri yüreğinizde hissedebiliyorsunuz)...

2-Kısaca günlük programın nasıldır?

KENDİMİ BENDE ROBOT GİBİ HİSSEDİYORUM..YAŞAMIMIZ KURULU SAAT GİBİ DEĞİŞİKLİK OLARAK BAZI SIKINTILAR YAŞIYORUZ ( şu anda eşimin ve de benim işsiz olmam gibi) BAZENDE UFACIK ŞEYLER HAYATA RENK GETİRİYOR. EV HANIMININ GÜNLÜK PROGRAMI NEYSE ODUR.

3.Tüm hobiler bizim ama en çok hangisi sizi mutlu ediyor?

KAHVE İÇMEYİ ÇOK SEVERİM TABİ EŞLİK EDEN OLURSA BAMBAŞKA OLUR. İNGİLİZCE KURSU BENİM ŞU ANDAKİ EN BÜYÜK HOBİM OLDU. KİTAP OKURUM. PC BAŞINDA OLMAK DİYORUM. YENİ İNSANLARLA TANIŞMAK VE İLGİNÇ ŞEYLER ÖĞRENMEK, RENKLİ KİŞİLERLE SOHBET HOBİLERİM ARASINDADIR...

4.Yemek yapmak zevk mi artık zaruret mi ?

ŞU ANKİ PSİKOLOJİME GÖRE ZARURET DİYORUM...(malum ruh hali)

5.En sevdiğin çiçek ve sevme sebebin ?

GAMZELİ ANNECİK ; İSMİM GÜLLE BAŞLIYOR VE O YÜZDENMİDİR BİLEMEM AMA EN SEVDİĞİM ÇİÇEK GÜL..( tabi goncada öyle ; en çok ta kırmızı gül hastasıyım)

6.Anılarını gözden geçir ve benimle ilk ama hatırlıyabildiğin ilk çocukluk anını paylaş

TABİ ÇOK ANIMIZ VAR;
ÇOCUKLUK ARKADAŞIMLA KAN KARDEŞ OLACAĞIZ AMA NASIL? YA NASIL KESECEZ PARMAĞIMIZI BİR GÜN DÜŞTÜK VE YARALANDIK HAZIR KAN AKIYOR BARİ BOŞA GİTMESİN DEĞİLMİ?

ANNELERİMİZİN PARDESÜLERİNİ GİYER,BAŞÖRTÜLERİNİ TAKAR, ELLERİMİZE BİR DE SOPA ALIR KOCAKARI OLURDUK.ZATEN BOYLARIMIZ UFACIK BİRDE NİNE GİBİ EĞİLEREK YÜRÜRDÜK.. LAFTA TANINMAYALIM DİYEDE SESİMİZİDE DEĞİŞTİRİRDİK..:))))))

ÇOCUKLUK ANILARIM ÇOKTUR GEÇ SAATLERE KADAR SOKAKTA OYNARDIK. SAKLANBAÇ,İP ATLAMA ,EVCİLİK VS. TÜM OYUNLARI OYNADIK.GECE OLUNCADA BİDONLARA SU DOLDURUR MAHALLE ARASINDA YOLUN BAŞINA GEÇER; ELLERİMİZİ , AYAKLARIMIZI (DAHA DOĞRUSU TOPRAKLI BACAKLARIMIZI ) YIKARDIK , YOLLARI SU YAPARDIK...

bu anıların çoğunu paylaşan Gece ve Neso yu( anıların devamını getirin lütfen)ve Htc , yeldayı ayçanın dükanını; mimliyorum...

6 yorum:

Ayşe dedi ki...

birgun sevdigin kahvene eslik etmek isterim, nasip olur olur degil mi ;)

ve anilarin...gecmise gittim bende canim yaa..cocukluk ne kadar guzel..oyunlarimiz birbirine benziyormus, bizimde sizinki gibi bi kan kardes olma maceramiz vardi ;))

Virgo dedi ki...

aaah aaah geceyle yaptıklarınız aklıma geldi nedense ....
çok güzel günler değilmiydi yaramazlar.. ay aklıma ne geldi paşanın annesi toprak ,gece kömür ve bende çok küçükken camdan küçük sinek yakalayıp yemişim ...ay çok iğrenç aklıma geldikçe ııııyyyy çok iğrenç geliyo neyse bu da bi anı olmuş aramızda yeri geldiği zaman çok güleriz hallerimize...

Paşa dedi ki...

ayşecim inan çok memnun olurum okadar çok anlatılacak şeyler varki paylaşınca çok güzel olur...
abla ya toprak yediğimi ve gecenin kömür yeyişini senin de sinek yediğini unutmuştumm hahahahhaha seni de mimlemiş say da yazı ver yahu....

voodoo_bird dedi ki...

bööö ıyyy çokk iğrenç =)

GeCe dedi ki...

kıss ne açığa çıkarıyonuz bu iğrençlikleri valla ben öyle bişey hatırlamıyorum kim ki onu yapan hehe hımm galiba yemiştim evt tadı da ....

Ayça dedi ki...

Tamam canım, en kısa zamanda yazacağım :) Sen de bu kadar karamsar olma ne olur, walla üzülüyorum... Elbet bir yerden bir iş çıkacak tamam mı :)