7 Şubat 2009 Cumartesi

YEDİ BENİ BLOG DİYE


Yaklaşık 3 saat kadar önce paşa tutturdu; bende blog istiyorum,banada blog açıcaksın ben anlamam...( ay dayanamadım mecburen onada bir blog oluşturduk )..
Rengi; şekli ve seçtiği resim(tabi onun istedikleri olucak yoksa avaz avaz bağırıyor) yüklemesini beraber yaptık...sonra elimden aldı ve herşeyi anlattım...
Başımda acele etmesiyle nihayet çarçabuk bir blog sitesini oluşturduk; ama bir sorun vardı onun izleyici resmi ile benim izleyici resim aynı:))
yani aynı paşa gibi görünüyordu...izlemeye girdiğim site zaten bu blogu izliyorsunuz diyordu:))) şu halde; ona başka mail adresi almam gerekiyor malesef almadım onu hiç bekleyemezdi...
Blogumuz tamam başladı kendi çapında yazılar yazmaya...ben şok oldum;gerçekten resim koyup kaydetmeleri; yazı yazıp yayınlamaları ;etiketi ve başlığı da yazması; ve resim üstüne foto scape den ''dedesinin.kuzusu.blogspot ''yazını ayarlamaları ve eklemesini kendi yaptı...

OĞLUM DİYE SÖYLEMİYORUM AMA (hani derler ya hep..) benim oğlumun 41 kere MAŞALLAHI var...

Evet yazılar, resimler ve düşünceleri ona ait ben değil başında durmak odadan bile kovuyor...))

Komik olanda nedir biliyormusunuz? evet şimdi bakalım kimler yorum yazacak..gidip geliyor yorum gelmişmi diye::)))bana dedi izlediklerinin hepsine gircem yazıcam banada yorum yazsınlar diyo:)))

A ama dedim bu kadarı da fazla benim blog arkadaşlarıma dokunma..

sende kendine arkadaşlar bul banane...ANNEEEE tanışçam daha dimi dedi. Onunla şu anda 6 kişiye girip yorum bıraktık sadece GeCe teyzesinden yorum geldi ve çok sevindi...

Ben yandım; bana diyorki artık sana bloga girmek yok ben girecem babamada oyun yok bilgisayarda hep ben duracam:)))YANDIM Kİ NE YANDIM..hırrrr okullar açılsın artık...

Bu arada siz arkadaşlarıma paşamın sitesini yazım belki okumak ve yorum yazmak istersiniz ..http://benpasa.blogspot.com/ gerçekten hoş resimler ve yazılar var sıkılmazsınız:)))

9 yorum:

OrLaNd dedi ki...

Nice your blog
iam enjoy look it

Pls visit my blog at:
www.dalvindoorlando.blogspot.com
thank you so much

Best regard,
OrLaNd
@@@ INDONESIA @@@

yasamladans dedi ki...

ay çok şeker ya.canım maşallah.ALlah nazarlardan korusun :) Şimdi hemen bakacağım bloğuna ..

NeS dedi ki...

Bir o kusur kalmıştı :) yerim ben onu bakayım neler yapmış paşacııııııık.

GeCe dedi ki...

ay ay herhalde blog dünyasının en küçük yazarı oldu paşa daha 6,5 yaşında teyzeleri

иαℓαи dedi ki...

hoş gelmiş jr. blogger:)

Ayça dedi ki...

ay kurban olurum:) şimdi baktım, neler de yazmış :) maşallah nazarımız değmesin :))

Gülhan dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun Paşa'nın blogu,

MoonSun dedi ki...

Ahh kiyamam ben ona :)) Artik onunda bir blogu var demek :)) Hemen gidip bir merhaba diyecegim Pasa'ya :))

Paşa dedi ki...

arkadaşlar çok teşekkür ederim ve uzun zamandan beri ilk defa kendimle başbaşayım:))) kahvemide yaptım içtim...
orland; hi... nice to meet you..
YAŞAMLA DANS; amin çok saol
nes; he valla haklısın ama kambersiz düğün olurmu?:))
Gece ; bencede blog yazarlarının en küçüğü benim oğlum gurur duyuyorum:))
Ayça; aman dilini ısır canım:))
Nalan; mersiiii çok saol
Gülhan; çok saolun ..
Moonsun ;hiç sormayın bir o eksikti..izleyenlere ve yorum yapanlara zevkle bakıor:..