4 Mayıs 2009 Pazartesi

SUSAM SOKAĞI



Sevgili Gülcan beni mimlemiş ve "Susam Sokağı Geri Dönsün Kampanyası"nı duyurmak istedim sizlere.Şimdiki çocukların etrafı tuzak dolu, radyasyon dolu, zararlı ışınlar dolu...Susam Sokağı'nın "gün güneşli insanlar neşeli.." diye başlayan melodisini duyar duymaz çılgın gibi koşup televizyonun karşısına geçerdim, bir de akşamüstü tekrarı olurdu onu da izlerdim!Susam Sokağındaki Hakan abi, Zeynep Abla, Tahsin Amca, Kırpık, Minik kuş ve esas bayıldığım kadrosu kurbağacık, kurabiye canavarı, kont dracula, açıkgöz, edi-büdü benim en sevdiğim karakterlerin başında gelirdi.Açıkgöz'ün burnu ve kulağı olmadığı halde kurbağacık'a gözlük satmaya çalışması, edi'nin "ama büdü ben çoook susadım" repliği, dağdan döne döne inen kızın melodisini, sevdiğim sayı 6... Sayıları, renkleri, şekilleri,kavramları çok iyi anlatırlardı. Görgü kurallarını, sevgi-saygı, sağlık-çevre kavramlarını da işlerlerdi.O kadar eğlenceliydi ki, şimdiki çocukların da susam sokağını yeniden izlemesi taraftarıyım ben,Yeni bölümleri satın almak masraflı vs ise arşivden çıkarabilir pekala TRT Çocuk kanalı...Saçma sapan şiddet içerikli çizgi film yerine, eğitici ve öğretici aynı zamanda da biz 80 kuşağı çocuklarının kalplerini çelici bir şeyler lazım!Eğer hala izlemek, anılarını canlandırmak ve çocukların gelişimine olumlu katkı sağlamak istiyorsanız lütfen bir tık buraya!

Bende ilgilenen herkesi mimliyorum ;Yapmanız gereken;Bu konuyu blogunuzda yazmak,gönderebildiğiniz kadar çok blogger'a bu mimi göndermek,ve TRT çocuk iletişim formuna link vererek pasladığınız kişileri mail atmaya yönlendirmek.Ve tabii blog yazarı olmayıp ta bizi takip edenler de. Sizler de yukarıda verdiğim linke tıklayarak Trt Çocuk Kanalı'na mail yollayın. Fazla vaktinizi almayacak emin olun...
AH BU ARADA YAZININ BİR KISMI FULL YAPRAKLARINDAN BİR KISMI SEVGİLİ GÜLCANDAN ALINTIDIR...ASLINDA BURDA BELİRTMEYİ UNUTMUŞ BULUNMAKTAYIM BU YÜZDEN YORUMLARDA BELİRTMİŞTİM VE RİCA ÜZERİNE FULL YAPRAKLARININ ARZUSUNU YERİNE GETİRİYORUM...

10 yorum:

Ful yaprakları dedi ki...

bende yazımı yazdım hadi bakalım:)))

Ayca Karaoglan dedi ki...

yazıcam yazıcam hemen şu ocaktakiler de bi pişsin :)))

Paşa dedi ki...

full yaprakları:) yazı biraz senden biraz gülcandan alınıtıdır:)) yazmayı unuttum nese burdan ve sizin bloglarda bildirdim:)
Ayça:) kız yemekleri yakma sakın hehehe..acele etme ..

Adsız dedi ki...

katılımın için teşekkürler. yayılıyoruz hadi bakalım :)) yaşasın :)

Ful yaprakları dedi ki...

şey ama bu benim yazımın tıpkısı:)

rica etsem benim sayfamdan alıntı aldığına dari aşağıya bir ibare koyabilir misin canım, çünkü birebir tüm cümleler aynı,

teşekkürler.

Ful yaprakları dedi ki...

SEVGİLİ PAŞA,

blogundaki susam sokağı yazısı benim yazımın tıpkısı:)

rica etsem benim sayfamdan alıntı aldığına dair aşağıya bir ibare koyabilir misin canım, çünkü birebir tüm cümleler aynı,

teşekkürler.

Paşa dedi ki...

SEVGİLİ FUL YAPRAKLARI İSTEĞİN YERİNE GELİYOR:)

Ful yaprakları dedi ki...

teşekkür ederim:)

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

bende trt çocuğa yazımı gönderdim.
çok özledim susam sokağını ne iyi ettin de hatırlattın sağol canım

GeCe dedi ki...

aman bir karışıklık olmuş da düzelmiş