2 Haziran 2010 Çarşamba

Yine Yeni Yeniden...

Merhabalar efendim...Nihayet nete kavuştuk.Ufacık bir adres yanlışlığı,bizi İstanbul gibi yerde telden ve netten uzun süre ayrı düşürdü.Bu aslında iyi de olmadı da değil.İşlerimizi daha kısa dönemde toparladık.Artık yeni evimde yerleşmiş vaziyetteyim.Eksiklerimiz hala var tabi...
Allah taşınanların yardımcısı olsun; evle birlikte bende dağıldım:)
Emre'de yeni evde çok mutlu;çünkü burada sürekli sokakta...Koşturuyor,top oynuyor ve kendi mahallemiz olduğu için arkadaşlarıda tanıdık.Benimde gönlüm rahat , sürekli balkon yada camdan onu gözetleyebiliyorum.
Azıcık gübeği eridi sanki:(((
Efendim hayırlı olsuna gelen misafirlerimiz; komşularımız,akrabalarımız,eş- dostlarımız sağolsun...Bir sabah uyandığımızda balkondada misafirlerimiz vardı...Çok hoşuma gitti Emre'yle resim çektik...




Tek sıkıntım rahat misafirlerdi ve çok pistiler:)Çamaşırlarımı,camı ve yerleri halletmişlerdi:)
Balkonumuz camla kapalı ve misafirlerimiz, takılı olmayan merfez deliğinden girmişler...Neyseki kısa bir uğraş sonrası, onları eski özgürlüğüne kavuşturabildik:)Bana ve size iyi günler dilerim.. Resimde görüldüğü gibi karşı binada tadilat var ve matkaptan başım şişti, ilacını biliyorum Türk kahvesi...Görüşmek üzere hoşçakalın...

11 yorum:

GeCe dedi ki...

onlar da biliyor bak yeni taşındığınızı hoşgeldine gelmişler :)) ama çamaşırlar gitmiş eyvah

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun inşallah..güle güle oturn yeni evinizde..Kuşlar da belki uğur getirmiştir evinize değil mi ?:)

Paşa dedi ki...

gece:)ewet bencede...
yaşamladans:)aslında bende onu düşünmüştüm inşallah dediğin gibidir:)

gulseyhan dedi ki...

bende bugun pencere önündekı guvercın pıslıklerıyle ugrastım cok sevımlıler ama cama nasıl pıslıyorlar onu anlamıyorum

cansudere dedi ki...

canım hoşgeldin. yenı evinde dilerim huzur ve mutlulukla oturursun .misafirler çok şeker ama sevgiler...

özii dedi ki...

yeni evinde huzurlu ve sağlıklı oturman dileğiyle paşam :))

NeS dedi ki...

yeni evinde güle güle otur anacıııım. :) son cümlen kopardı yine beni. geliyorum yakında o meşhur Türk kahveni içmeye canım. görüşürüz, öptüüüm. :)

Adsız dedi ki...

canım güle güle otur evinde sağlıcakla, mutlulukla,sevgiyle...nete gir ara ara özledi ya...
dayı kızı:)))

cansudere dedi ki...

canım nerelerdesın.

Paşa dedi ki...

selam cansucum buradayım gelicem inşallah..

Unknown dedi ki...


toptan koli,kutu kolikarton koli,
kraft koli,ev taşıma kolisi,
taşınma kolisi,taşıma kolisi,
köpük koli,banlonlu naylon pat pat,
tek oluklu koli,çift oluklu koli,
kilitli kutu,koli satın al,
boş koli,hazır koli,
şişli kolici,mecidiyeköy karton koli,
mecidiyeköy koli,karton kutu koli,
bakırköy kolici,ikitelli kolici,
istoç kolici,toptan kolici,
karton kolici,mecidiyeköy kolici,
mecidiyeköy karton kolici,merter kolici,
koli imalatı,baskılı koli,
baskısız koli,zeytinburnu kolici,
okmeydanı kolici,çağlayan kolici,
kolici.com,karton kolici,
toptan koli fiyatları,tek oluklu koli,
et balık kolisi,esenyurt karton kolici,
kolici,boş karton koli,
esenler kolici,boş koli satın al,
ucuz kolici,arşiv kolisi,
kitap kolisi,istoç koli,
büyük boy koli,mutfak eşyası taşıma kolisi,
taşınma kolisi seti,taşınmak için koli,
ankara kolici,