9 Ekim 2008 Perşembe

ÖCÜ ANNE

Paşanın maceralarını yazmaya devam ederken eski hatıralara dalış yapmak istedim ve çevremdeki insanlar tarafından istek talepleri aldım.Yine Tekirdağ macerasından bir yazı;
Yaklaşık 3.5 sene önce yaşanan bir anı paşa 3.5 yaşındaydı bir gün yukarıdaki katta büyük yeğen küçük yeğen ve paşa oturuyorlardı hava bozuktu ve denize gitmemiştik. Bende yatak odasına gitmiştim ve tuvalet aynasında kendimi seyrediyordum. Birden aklıma süpriz yapmak geldi ve tarağı aldım saçlarımı elektrik çarpmış misali cadı gibi yaptım. Saçlarım muhteşem çirkin ve dimdikti. Göz kalemi boyasını aldım önce dişlerimi boyadım, yüzüme de kocaman ben yaptım ve kaşlarımı ortadan birleştirdim aynaya baktığımda çirkinlerin en güzeli vardı. Sıra yan odaya geçmek vardı kapıyı açtıım ses tonum değişik gözler fırlamış napıonuz burdaaaa dedim çocuklar ilk önce aaaa diye çığlık attılar ve bir koptuk ki anlatamam yine gülme krizi yerlerde yatan yeğen bacaklarını morarttı yine küçük kikirdek yeğen zayen duramıyordu. Paşaaaamııı; zavallı yavruum korkudan ağlamaya başladıı annesini böyle görünce anne nolur eskisi gibi ol diye yalvardı ve oyunu dayanamayıp bitirdim ogünden sonra birdaha yanımdan ayrılmadı çünkü annesinin öcüü anneye dönüşmesini istemiyordu...

12 yorum:

GeCe dedi ki...

yazık çocuga çok korkmustur yaramaz anne

VİRGO dedi ki...

AYYY NE KORKUNÇÇÇ
NE KADAR DA NEŞELİ
ANNNEEE ÖLE Bİ DURUMDA OLMAK DAHİ İSTEMEM

Adsız dedi ki...

Yazık çocuga... Aslında iyi fikir. Bunu çocuklara değilde akşam kocalarımıza yapmak lazım... Bakalım napıcaklar.... Herhalde
1 ay yanımıza yaklaşamazlar...)

Adsız dedi ki...

cok muzipce ve çok cocukca demek paşa muzurluğunu annesinden almıs :))))))

Adsız dedi ki...

hepimizin içinde biraz çocukluk var aslında bence hepte olmalı...paşa sizin gibi bi anneye sahip olduğu için çok şanslı...
sincaptan paşaya sevgiler...

NeS dedi ki...

Sonunda blogumu düzelttim ve sizlere de yorumlara devam edebilirim :) Valla o durumda ben bile korkardım. Paşa'ya üzüldüm.

Paşa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
GeCe dedi ki...

süpriiiiz şablon değişmiş

VİRGO dedi ki...

sitenize virüs girmiş galiba bunların adı arı virüsü bal da paşa herhalde :)))))

Adsız dedi ki...

öbm bjc mfdkcmf hlbövldb y:;Ş:?fnv fnr jhf hd ::::rhc fjg
fnvjdmchvnbb
vbvhfhdgrucjfhffmbv f
fbvbdc bedhdbfhcbfhfbchw

Adsız dedi ki...

çok güzel bi hikaye:) bunu okuduktan sonra öcü anne diye bi film çeviresi geliyor insanın:P başrollerde paşada var dabi:)

Paşa dedi ki...

yorumlarınız :)))))