12 Ekim 2008 Pazar

İKİNCİ VELİ TOPLANTISI


Bugün okul toplantısı vardı biliyordum; paşamın akıllı ve uslu olduğunu fakat onca insanın içinde bunu öğretmenden duymak oldukça keyifliydi.Öğretmenimiz gerçekten iyi bir gözlemci ve iyi bir eğitmendi çocuklarla tek tek ilgileniyordu.Öğrenciler hakkındaki yorumları tek tek yaptı ve öğrencilerin yaramazlıklarınıda anlattı.Bazıları çok hoşuma gitti paylaşmak isterim.

Öğretmen anlatıyor;

-Dersini niye yapmadın?

Öğrenci ;

-misafir geldi.

Öğretmen ;

- Fatih bu ( le ) (hecesi) ... (söylemesini istiyor )

Öğrenci ;

-tamam anlamında başını sallıyor...:))))

Bazı öğrenciler; ders kaytarmak için çöpün başında defalarca kalemlerini açıyorlarmış ve bir bakıyorum sınıfın yarısı çöpün başında topluca kalem açıyorlar.

Öğretmen ;

- Çocuklar sohbet etmeyin istemiyorum.

Öğrenci ;

- neden öğretmenim sohbeti sevmiyor musunuz? :)))))))))

Öğretmen bunları söylerken kendide gülüyordu fakat çok gürültülü bir sınıf olduğunu tekrarlıyordu.Bazı öğrenciler konuşmaktan ders dahi yapmıyorlardı hepsini tek tek velilere anlattı ve uyarılarda bulundu.Paşamı; sorunsuz iki öğrenciden biriydi....

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne güzel allah oğlunuz gibi öğrenciler nasip etsin biz öğretmenlere. öğretmenleri bakıcı gibi görmeyin sayın veliler :)))

Paşa dedi ki...

köşesi köşesi ciğerimin köşesi öyle bir yavruuumm varki dünyada yoktur eşi...(maşaaaallllaaah)

Adsız dedi ki...

aman nazar değmesin anneisinede birteğinede :)))

GeCe dedi ki...

çok güldüm, ben çocukların bu sivri zekalarına bayılıyorum