14 Ekim 2008 Salı

ÜZGÜNÜM

Bugün hatta dünden beri hatta daha önceki günler, haftalar, aylar hatta yıllardan beri üzgünüm.Üzgün olduğum halde kendimi mutlu neşeli hissetmek için herşey yaparım çevremdekiler için ama bugün yapamıyorum üzgünüm.

Bugün ruhen yine hastayım içimden bişey gelmiyor gülmek konuşmak hep tersine gidiyor herşey.Konuştukça yanlış anlaşılıyorum kendimi ifade edemiyorum üzgünüm.

Bugün sezen aksunun bir şarkısı var hep onu söyledim o şarkı beni derinden etkiliyor:

GÜLÜMSE HADİ GÜLÜMSE

BULUTLAR GİTSİN

YOKSA BEN NASIL YENİLENİRİM

HADİ GÜLÜMSEE..

SAZLARIM VARDI IRMAKLARIM VARDI ÇAKILTAŞLARIM VARDI BENİM

AMA SEN BAŞKASIN ANLIYORMUSUN BAŞKASIN

TUTKİ KARNIM ACIKTI ANNEME KÜSTÜM TÜM ŞEHİR BANA KÜSTÜ.

BİR KEDİM BİLE YOK ANLIYORMUSUN HADİ GÜLÜMSE...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

evet sizin gibi bende birkaç gündür üzgünüm ama bugün dahada kötüyüm cokdeger verdigim bir insanı üzdüm. hayat hep mutluluklarla dolu olsa değil mi? sizin şarkınıza karrsılık bende bir şiir yazıyorum..
BAĞLANMAYACAKSIN
Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne
"O olmazsa yaşayamam." demeyeceksin
Demeyeceksin işte
Yaşarsın çünkü
Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki
Çok sevmeyeceksin mesela, O daha az severse kırılırsın
Ve zaten genellikle O daha az sever seni, Senin O'nu sevdiğinden
Çok sevmezsen, çok acımazsın
Çok sahiplenmeyince, çok ait de olmazsın hem
Çalıştığın binayı, masanı, telefonunu, kartvizitini...
Hatta elini ayağını bile çok sahiplenmeyeceksin
Senin değillermiş gibi davranacaksin
Hem hiçbir şeyin olmazsa, kaybetmekten de korkmazsın
Onlarsız da yaşayabilirmişsin gibi davranacaksin
Çok eşyan olmayacak mesela evinde
Paldır küldür yürüyebileceksin
İlle de bir şeyleri sahipleneceksen,
Çatılarin gökyüzüyle birleştigi yerleri sahipleneceksin
Gökyüzünü sahipleneceksin,
Güneşi, ayı, yıldızları...
Mesela kuzey yıldızı, senin yıldızın olacak
"O benim" diyeceksin
Mutlaka sana ait olmasını istiyorsan bir şeylerin...
Mesela gökkuşağı senin olacak
İlle de bir şeye ait olacaksan, renklere ait olacaksın
Mesela turuncuya, yada pembeye
Ya da cennete ait olacaksın
Çok sahiplenmeden,
Çok ait olmadan yaşayacaksın
Hem her an avuçlarından kayıp gidecekmis gibi,
Hem de hep senin kalacakmıs gibi hayat
İlişik yasayacaksın
Ucundan tutarak...

Paşa dedi ki...

teşekkür ederim şiriniz için sizi tanımıyorum ama çok duygusal bayansınız benim gibi haklısınız belki ama insan sevdiklerine değer veriyor ben öleyimdir hemde çok değer veririm.umarım sevdiğin insanı kazanırsın.

NeS dedi ki...

Hay Allah bende moral bulmak için bakayım dedim bugün neler var ama görüyorum ki o capcanlı enerjik kişiden eser kalmamış. Hem senin adına, hem de kendi adıma üzüldüm. Gerçi gün değişti. Bugün daha iyi olmanı ümit ediyorum.

GeCe dedi ki...

üzülme ablacım ben de üzülüyorum sonra, şu sözü unutma " iyi bir gün ile kötü bir gün arasındaki tek fark sizin ruh halinizdir" hiç bişey değişmiyor aslnda bakış açın değişiyor, madem öyleyse hp iyi bakış açısından bakıp mutlu ol, üzülmek hastalıktan başka bişey getirmez.

Adsız dedi ki...

noldu teyze üzgünsün uzun süre oldu görüsemiyoruz bilgisayarında bozulmus burdan uzun bi süre ayrı kalıcan güzel yazılarını okuyamıcaz neyse en kısa sürede bılgısayarına kavusursun inş kib by

Gelin Ayşe dedi ki...

Üzgünlügün çok büyük belliki. Çok merak ettim seni bu kadar üzen şey nedir :(
Umarım bugün cabukcak gecer senin için ve yarın güne çook daha güzel ve neşeli başlarsın.

Adsız dedi ki...

ÜZÜLMEK HER İNSANIN KADERİNDE VAR SİZ ÜZGÜN OLACAĞINIZA MİLLET DÜZGÜN OLSUN BENCE....