21 Ekim 2008 Salı

Paşa' mı beklerken 3


RÜYALAR; çok rüyalar gördüm; müjdeleniyordum biliyorum.



Ramazan ayındaydı yine; koyunlar topluluğu vardı yemyeşil yerde otluyorlardı bende onları seyrediyordum.Birden küçücük sol gözü kara, kınalı bir kuzucuk topluluktan ayrıldı ve bana doğru yürüdü önümde durdu. Eğildim onu okşadım ve kucağıma aldım ''meee '' ledi ; uyandım rüyaymış...



Çok ilginç başka rüyalar da gördüm. Bunların yorumlarında erkek çocukla müjdeleniyordum.Dualarım, secdedeki daimi heceler, dökülen yaşlar kabul edilmişti biliyordum.Sadece bekleyecektim ;HAYIRLI ZAMAN DA HAYIRLI MEKANDA HAYIRLI EVLAT...


Aradan bir ay geçti ve evime taşındım yeni yıla 2 gün vardı.Çok mutluydum evim artık evim var. (Allah herkese nasip etsin) Artık işe gidiş yolumda yarıya inmişti km lerce yol yürüyordum 2 vesait yolu hep yürüdüm .Damlaya damlaya göl olur dedim ve benim masraflarımı karşılıyordu.Artık yol sorunu yarılandı ablama çok yakındım ve beraber gidip geliyordum.


Bir gece uyandım ALLAHIM artık evime yerleştim borcumda yok doktora gidecem tedavimi yarım bırakma öyle yüzsüzdüm ki ;ALLAHIM dedim sen yeri göğü yarattın herşeyi yoktan var ettin.Dilediğinden alır dilediğine verirsin banada evlat ver ama tedavi olmadaaaan...


(daha sonraları anladım ki meğerseeemm hamileymişiim...)


İşyeri 3 katlıydı aşağı yukarı koşturuyorum sürekli ama bir kaç gün sonra merdivenin son basamaklarında yorulmaya başladım.Birde üşütmüşüm midem bulanıyor arada tansiyon düşüyor başım dönüyor.Ablam dedi ;seeen hamilesin yyooook mümkün değil benim çocuğum olmaz tedavisiz...


Bir kaç gün geçti midem hala bulanıyor ben nane limon içiyorum hastayım ya ;


Ablamın ısrarına dayanamayıp test yaptım bişey yok çöpe attım.Aklım çöpte 2 saat sonra gittim aldım AMAN ALLAHIIIMM çığlık; eşimle koptuk;gülüyoruz ,ağlıyoruz aynı anda aynı şeyler...


Artık işe mutlu gidiyorum ertesi gün;telefon ya sen doktora git arayı uzatmadan dış gebelik olabilir bir baktır.Ben gittim telefondaki sesi duymuyorum (ablam hatırlıyorsun dimi sendin teselli eden )zaten duygusalım; doğru aslında benim çocuğum olurmu ki kesin dış gebelik...


HAFTA SONU DOKTORA GİDİYORUUUM...


5 yorum:

Adsız dedi ki...

yazını takip etikçe olay nereye gidecek diye merak ediyorum. :))))
ama sizin yasadıgnız dyguları anlamayabilirim çünkü yaşamadım. yaşamak istermyim??? eee tabiki isterim ama belli bir dönemden sonra dayanabilrimiyim

Adsız dedi ki...

thats amazing story.

NeS dedi ki...

Hay Allah...Ben de adsız gibi çok merak ediyorum. Elimden bırakamadığım o sürükleyici kitaplar halt etmiş :)

VİRGO dedi ki...

aslında bu bölümü yazarken yüzeysel geçmişsin daha derine inmemişsin zaten her zorlukta bi kolaylık vardır.....

Selma dedi ki...

Ayy çok duygulandım. İş yerinde olmasam ağlayacaktım.Neden mi bu kadar duygulandım.Ben de o yollardan geçtim de ondan.Tedavi süreci hem madden hem de manen çok zor.2 hamilelik geçirdim ikiside tedaviyi bıraktığım dönemde oldu.İlk hamileliğimde bebeğim anne karnındayken öldü.Ama 2. Hamileliğimin sonucunu görmek istiyorsan seni blogumuza bekliyoruz.Dualarım seninle