28 Ekim 2008 Salı

HOŞGELDİN BLOOOOGGG

Ay bu bloga alışmışız ; ellerim klavyesiz ,gözlerim pc.siz duramıyordu...pc başına gidip geldim hoşgeldin dünyama hoşgeldin bloggg...)))))
Artık yeni yazılar, yeni blog arkadaşlıklarına ve paylaşmaya devam edeceğim.Az evvel Tekirdağ'dan bazı maceralarımıza ortak olan dayımın kızyla görüştüm.Dalgalı deniz maceralarından birinde; o ve çoookk yaramaz ,sevimli,akıllı,muhabbetçi:))) 4 yaşında oğlu da vardı. Kerata tam bir deniz sevdalısı aynı benim gibi ve ona takılırdım ;sakın bensiz denize gitmek yoook.Denizi kilitledim, anahtarını sakladım, giremezsin derdim. O da bana bayılır mabetçi (muhabbetçi demek istiyor)kadın derdi, hadi mabet edelim...Özledim keratayı...
Paşamın keyfi yerinde ;okul bugün 3 dersti. Evde şu an ve yarın okullar tatil ;kurban bayramını sabırsızlıkla bekleyen paşa için 29 ekim tatili ona çok iyi geldi...Bana :((((
görüşmek üzere...

1 yorum:

GeCe dedi ki...

kayıp günler değerlensin hepimizize geçmiş olsun